пятница, 11 октября 2013 г.

Модуль 4,5


Модуль 4 відносться до планування стратегії оцінювання навчального проекту. Опис цієї стратегії, основні приклади планування методів та інструментів оцінювання можна подивитись на http://educate.intel.com/ua/AssessingProjects/AssessmentStrategies/
Формуюче оцінювання дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів, їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи ми за допомогою оцінювання можемо спостерігати виконання учнями запланованого дослідження, прогрес кожного учня та корегувати його хід за потреби. В решті решт, формуюче оцінювання дозволяє виявляти розуміння учнями отриманих результатів, відслідковувати результати роботи та отримані в процесі виконання проекту навички, у тому числі навички мислення високого рівня.
 
  Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. В учнів, при проведенні ними самостійного дослідження , формуються навички 21 століття, вони планують співпрацю в мережі з іншими учнями, спілкуються у вирішенні спільних проблем і приймають спільні рішення.
Я зрозуміла, що майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень та підтримувати інтерес учнів до навчання під час створення проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий