Модуль 4 відносться до
планування стратегії оцінювання навчального проекту. Опис цієї
стратегії, основні приклади планування методів та інструментів
оцінювання можна подивитись на http://educate.intel.com/ua/AssessingProjects/AssessmentStrategies/
Формуюче
оцінювання дозволяє визначити початковий рівень знань та умінь учнів,
їх відповідність необхідним умовам проекту. На основі цього можна
визначити навчальні потреби учнів. У процесі роботи ми за допомогою
оцінювання можемо спостерігати виконання учнями запланованого
дослідження, прогрес кожного учня та корегувати його хід за потреби. В
решті решт, формуюче оцінювання дозволяє виявляти розуміння учнями
отриманих результатів, відслідковувати результати роботи та отримані в
процесі виконання проекту навички, у тому числі навички мислення
високого рівня.
Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання
Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. В учнів, при проведенні
ними самостійного дослідження , формуються навички 21 століття, вони
планують співпрацю в мережі з іншими учнями, спілкуються у вирішенні
спільних проблем і приймають спільні рішення.
Я зрозуміла, що
майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям
ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.Інтернет може
бути потужнім інструментом для проведення досліджень та підтримувати
інтерес учнів до навчання під час створення проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий